Followers

Sunday 29 January 2012

Pengalaman baru.







Assalamualaikum dan hi.


Vroom vroom vroom.
Parking kereta tepi dashboard, keluar kereta.
 Ejas ejas baju/seluar semua, flips tudung.
Update blog. Hehehe. Okay tak intro macam ni ? Haha. 



Hi semua. Sihat ? Sekolah okay ?

 Dengan ini saya berbangga sebab saya tidak lagi bergelar
 "pelajar sekolah".
Yang memakai baju putih, berkain biru, berkasut putih, dan bertudung putih.  Putih lagi suci dan murni. Haha.
Habis dah exam semua. Penat weyh.
Otak macam nak pecah. Ewah ewah.
Tipu sampai macam ni sekali. xD

Kehidupan aku selepas zaman persekolahan ? Haaa, nak cerita dengan bersungguh sungguhnya ni. Aku mula bekerja pada 18/1/2012. Ya, hari pertama aku kerja. Aku macam, malu malu tahi ayam ah kan.Konon pergi tak cakap. Diam ja. Pastu pastu, aku macam, BILA NAK BALIK T__T. First time bekerja, berdiri SAHAJA pulak tue. Balik macam robot ah aku. Kaki lenguh gila namati weyh. Tak tipu ! :|


Hari kedua jangan kata. Macam 1 mall tue boleh dengar suara aku yang merdu ni. Haha. Tapi tak sembang sangat pon dengan yang lain. Mana taknya, ramai gila customer. Nak raya cina kan ? Haa, tak menang tangan ah. Ewahh. Lagu dekat mall tue pulak asyik lagu cina. Aku naik bosan nak muntah wekk wekk. Sampai sekarang pon lagu cina. Macam nak cari ja DJ kat situ. Hahaha. :P

Tapi nak puji sikit ah. Sikit ja. Semalam ada la 1/2 lagu melayu yang dipasang. Tue pon lagu Ombak Rindu dengan lagu dangdut. Motif apa diorang pasang lagu dangdut ntahlah. Alahai. Tak kan nak suruh aku menari kot ? Hahaha. K dah.



Sekarang pon aku masih bekerja. Hari ni ada masa sikit nak update blog ni haa. Kang merajuk pulak blog aku. Haha. Hari ni masuk pukul 3 petang. Balik pukul 10 malam. Penat ? Jangan tanya ah. Memang penat. Sebab kena berdiri ja. Tapi kalau kita ikhlas, insyaAllah penat tue tak rasa pon. :') Selalunya aku pergi kerja dengan sepupu aku. Naik motor. Wengg wengg. Jangan jeles. :P








P/S : Kerja ni tak boleh buka handphone pon sebenarnya. Tapi aku buat suka hati aku. Macam mall tue aku yang punya. Hehehehe.
Sorry boss :D



Dan ini, kerja masa bosan selepas Raya Cina. Sebab tadak customer. -.- Ouch ! Kasihan woh. Nasib baik kawan kerja aku semua okay.
 Okay lah sangatttt. Haha. :P



Jangan tanya kenapa aku update agak panjang.
Aku semangat gila ni. Haha.

DAN ! Jangan tanya kenapa gambar agak tak helok.
Sebab aku tak guna camera besar kedabak DSLR apa ntah. :P


Yes Miss ? Ada sale 70%. Nak saiz apa ? :')


-THE END-

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...