Followers

Tuesday 3 January 2012

Burung Biru.






Assalamualaikum dan hi readers. :)



Entry kali ni paling ringkas dan padat dan sebenarnya malas nak update tapi disebabkan saya sedang menunggu rakan saya --> Ena Eleena yang sedang makan apa salahnya saya update sebentar kan. *jangan tanya kenapa saya taip tadak titik atau koma, aku sedang bercakap ala ala senafas gituh* HAHA. K dah. -.-


Burung biru ? Apakah ? Yaa. Burung biru a.k.a Twitter lah. Haihh.
Buat buat tak faham pulak. Hehe.

Siapa ada twitter ? Angkat kening macam ni ^^.
Okies okies. Bagus. Keramaian nampaknya. Hahaha. Dan kalau sudi. Jom follow memollow. =D


Siapa yang SUDI nak follow boleh tekan bawah niyh.

V



Dah tekan ? Dah follow ? Baguss. Atotoo. Muahhh banyak banyak. 
Hahaha. K stop. -.-

:D



-THE END-

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...