Followers

Monday 19 December 2011

Percutian dan pergedikkan ke Sungkai, Perak.







Assalamualaikum dan hi again. :)


Trip to Sungkai, Perak. Konvoi 3 buah kerata. Sikit sikit cukup. Yaa, Sungkai bunyi macam____. Tak best kan ? Haha. Yaa, memang. Saya mengaku itu. Choii ! Tapi biarlah. Tak kesah. :) *baik ni*

Sebenarnya pergi sebab ada kenduri hari Ahad. Tapi pergi awal sehari. Pergi hari Sabtu. Sewa home stay. Home stay dia lawa. Ohsemm ah. Hehe. Home stay tue rumah Felda. Jadi, rumah rumah kat situ semua sama. 1 jenis. Terasa macam saya sangat rapat dengan mereka. Sebab dah semua sama rumah. Acece.





Baru mula perjalanan. :D
Perkara biasa bila bergambar dalam kereta. Bosan okay !




Xcident dekat mana ntah. Lori terbalik. Dasat sungguh driver lori ni.






Jalan pon jem. Gila panjang kot. Tapi belah ke Selatan ok.


*Bubbye kat depa* Haha.





Sampai sudah Home Stay. Tengok, sama ja kan jenis rumah tue ?





Rehat kejap. Lepas tue siap siap pergi Kaunter. :D
Kaunter Hotspring Sungkai. Tempat dia agak pedalaman jugak ah. Bukan agak. Memang pedalaman pon. Haha. Tapi ada la jugak orang.





....No caption. Haha.




Tuan tanah punya gambar WAJIB ada. Hoho.




..........Tak pasti apa dia buat. Haha.






Dengan mak su yang OHSEMMM. 
*mak su, sengeh macam kerang wongi sikit* :P
HAHA !





Ponnn ponnnn. *bunyi keretapi*
Tipuuuu. Jangan caya ! Haha.





Makasyih pocik. :D
Pocik ni bawak dengan sangat berhati hati. Pelan gila.
Sebab benda ni memang pelan pon. Bhahaha.




Air panas tue boleh rebus telur. Telur kena beli kat situ.
 Tak ley bawa dari luar. Tapi ada ja yang bawa.
Ada sorang perempuan cina tue, siap bawa jagung tu lagi.
Bila pengawal marah, dia tukar topik. -.-
Ngeengg sungguh ! 






VVIP sedang meninjau kawasan. Baju MERAH tu penting ! KETUA okay. Haha.






Rendam kaki dalam kolam air panas tue.
Sumpah panas namati. Haha. Kalau air tue berkocak, lagi la panas. Perghh !
Rendam 5 minit pon merah merah dah kaki. Uhuk !





Nampak ta air tu macam berkocak ? Hah ! Depa depa memang saja.
Lagi orang kata jangan kocak, lagilah gatai na kocak. 


*jentik 5 kali baru tau*






Rendam jangan ta rendam mocik mocik sekalian. Hikhik.





Saya ta mandi. Tapi saya kena jadi photographer kepada meraka.
Ouch !  Seddeyhnya saya. -.- Haha.

Bila depa nak naik benda alah tue, siap lambai lambai tangan lagi dekat saya.
 Suruh tangkap gambar.

Alahaii, buat part time lah saya. Uhuks. 




Makan - balik home stay - rilex rilex - tidur - bangun - siap untuk pergi kenduri. :D




Ungu (purple) xD





Bergambar dengan FIZO OMAR clon ! HAHA.




Sampai dah. Jauh gila rumah kendurinya pon. Pedalaman.
Budak budak ni tunjukkan rumah pengantin.


Thanks guys. :D *give me 10*




Dengan penari hindustan antarabangsa. Ngee~
Nampak kan saya tipu ? Okay saya tahu. :D



Name : Jusreena Alisa.
Gender : Female.
Age : LUPA ! Sorry.

*nama kalah cek* :P




Kenapa budak ini macam tadak perasaan. SAYA SEDIH ! xD

Name : Jusrezza Uwais.
Gender : Male.
Age : 2 tahun berapa ntah. Hehe.





Terasa macam mesra alam gilaaaaaaaaaa.. Kah kah.







Okies, tue ja. Banyak gambar pulak entry kali ni. :D
Hope terhibur dengan entry yang panjang lebar petang ni. Cewah cewah.


Choww.


-THE END-

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...