Followers

Monday 12 December 2011

Fahamkan.






Hi assalamualaikum. Saya nak membebel boleh ? Haha. Okay tahu saya tipu. Saya nak tulis panjang lebar lah kiranya. Macam karangan BM SPM. Mesti LEBIH daripada 350 tu. Nahhh, kalau guna pensil dan menulis. Sumpah tangan saya lenguh lenguh dan saya akan letak pensil dan goyang goyangkan tangan. Macam Usop Wilcha tu. Haha. Alahhh, jangan la bayangkan. Malu la itewww. Haha. Yaa, saya tahu saya mengada ngada dalam ni. Maaf maaf. :(

Boleh tak saya nak mengada sekali lagi ? Boleh ? Okay, terima kaseh. Muahh. Dah pergi main jauh jauh. Haha. Gurau gurau. Haishh. Kang tacing pulokk. Haha. Account facebook yang Nur Hazirah ni dah penuh. Tak boleh nak add orang dan orang tak boleh nak add saya. Tapi saya sedang membatalkan rakan. Delete ah. Hehe. Yaa, saya bukannya HOT. Saya COOL. Hikhik. Masalahnya bukan hot atau retis atau apa. Tapi normallah, sapa pon bila dah ramai kenalan. Jadi kawan pon bertambahlah dekat "senarai rakan" tu kan ? Yaa, saya buat account ke-2. Tapi deactived selepas 5 jam. Haha. Leceh ah. Terasa macam retiss.*tampar dahi* Haha.Saya pon tak faham orang yang ada 2, 3, 4, 5 account tu macam mana. Tambah dengan fan page pulok. Perghhh. Dasattt woh. *tabit springg* Toingg toinngg. Haha.

Sapa rasa yang saya perasan gila nak matik, atau apa apa. Sila jauhkan diri daripada saya. Senang kan ? Saya senang saja, kalau tak suka saya. Tak payah nak buat cerita sana sini. Macam lah kau tu________. Haa, emo dah saya, emo dah !! *nak serang!! pegang pegang* Haha. Kau cerita pasal saya, sebenarnya kau akan menfemeskan saya. Bahkan sesiapa pon okay ? Kan ? Kesah plak saya, kau tak suka ? Ramai lagi yang suka ? Kan ? Hehe. Dan saya hairan, kau cerita sana sini pasal saya. Kau tahu apa saya buat, kau stalker saya eh ? Eh ? Kenapa ? Kau nak apa yang saya ada eh ? Atotoo. Haa, nahhhh. :-) Dapat kan ? Okay bagus. <3 :P



Ouch ! Saya bukan minah bungaaaaaaaa. :O

Kesaahh plak saya kau tak suka dengan gambar saya ? :P



P/S : 1. Saya hanya manusia biasa yang selalu melakukan kesalahan. Saya tak sempurna. Saya juga ada kelemahan dan kelebihan yang tersendiri macam anda semua. ;-)

2. Kepada adik adik yang akan mengambil keputusan PMR, wish uolss luck k. Watlekk watpeace. Mesti ohsemmmm punyeh. ;-) Aminnn. :)



-THE END-

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...