Followers

Wednesday 13 July 2011

Demam PLKN !

 Assalamualaikum.
Tiba tiba nak update blog aku yang lama dah bersarang ni. Hehe
Berbalik kepada entry. Hurm,act aku dapat pergi PLKN atau Khidmat Negara.
Ada yang tanya, macam mana perasaan aku dapat PLKN ni.?
Mula mula tu memang agak tak percaya. Haha.
Ya la kan,tiba tiba plak rezeki aku terpilih dalam program ni.
Sebenarnya aku tak kisah pon benda benda ni semua.
Seronok what. Kann? :))
Benda ni bukan lah beban untuk kita sebenarnya.
Bagus lah kerajaan buat program macam ni.
 Memotivasikan diri jugak. ;))
   Aku siap copy lagi, statement daripada page Khidmat Negara yang menyatakan aku  turut serta.
Tapi tak la sampai screen shot.
   
Tengok bawah ni :

_
_
_


Tahniah! Anda terpilih menyertai Program Latihan Khidmat Negara Siri 9/2012.

Agak terkejut jugak mula mulanya. Tapi tak sabaq plak nak p. Heee.






Siap dengar lagu dia tau.

*kami wira wirawati negara. Bla,bla,bla....* :D

-THE END-

5 comments:

  1. hehe.. bagus la... seronok eh prgi PLKN.. tapi tu la.. pepandai lar bawak diri.. tyme pack... huhu...malam rest ckit..huhu.. tapi seriues mmg best lak plkn tambah2 kena tempat yg best.. perhhh,,!! hehe ~ex PLKN Lagenda Seri Negeri Langkawi..2011 mac siri 7 kump 1.. done folow.. pollow mine :)

    ReplyDelete
  2. Owh really? Hehe. Act,zira pon ta sabar jugak nak pegi. Tak kesah pon dapat. Tenkiu ea. :) <3

    ReplyDelete
  3. good luck.. k.esma sedey tak dpt PLKN...

    ReplyDelete
  4. Tenkiu Kak.Esma :)

    Aloloo. Xmo cedey2. Zira pon tak sangka zira dapat. Hehe

    ReplyDelete
  5. wahhh bestnye terpilih ;D
    sally tak terpilih pun untuk ke plkn siri ke 9/2012 :(

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...