Followers

Thursday 28 July 2011

9 toturial cara pemakaian selendang !!

Assalamualaikum.
Hye silent readers.
Hai hai kepada follower follower yang baru. Hehe. 
*lambai lambai tangan* *kejit kejit mata sikit* :D
Hope semua sihat kay. Act,aku terbaca salah satu blog kawan aku ni.
Enrty dia pasal toturial shawl (selendang).
Biasalah, hampir semua perempuan sekarang kan suka pakai shawl.
Macam macam gaya lagi tuh.
Lawa lawa, comey comey, kiut miut. Ye tak? :))
Memandangkan tak sampai berapa hari lagi nak puasa.
Then RAYA. !! HOORAAY. ^___^
Eh,masok topik lain dah ni. Hehe.
 *oke oke,tanak main main dah* SIYES ! 
Haaa. Nak raya kan.
 So,aku nak tunjuk lah beberapa cara untuk pakai shawl.
Bagi hampa hampa raya tahun ni cantik bergaya.
Bila tangkap gambaq, yakin sentiasa, Cewah cewah. xD
KALAH artis weyh. Wakakaka.
Cara cara pemakaian tudung ni pon aku amik daripada blog Sis.Alynn.

Credit for her : BLOG SIS ALYNN

Hampa tengok lah noh. Pilih yang mana jadi pilihan. Hehe.

Just wanna to share with all.

Nak bagi hampa suma lawa. Cantik molek. Comey lotey. :D

NOW, Let's beginnn...........




Simple, sweet and nice :)




Ringkas, cepat, mudah and sweet ^__~




Comeyl kan? Wee. 
Try pakai buat sampai jadi tau. Tau tau. ;))




Nampak ja susah. 
Tapi bila dah cuba, Senang ja baq ang. :D




Antara 9 cara pemakaian shawl ni.
Aku paling suka yang ni.
Errr,lagipon model dia cute.
Sebab tue la nampak comey kan.
Kalau aku yang pakai camni.
Tataw nampak cam na. HAHAHA. 




Yang ni pon. Favourite gitu
Dah try. Not bad. 
Hampa try okay. 
Mesti comey mua.




Kalau nak cepat. 
Buat cara di atas ni. :))




Perrrghhhh !!
Cara ni pon aku geram plus comey plus lawa and plusplusplus lagi lah. Haha.
Lawa kot kan??
Cuba jangan tak cuba.



Sapa terasa nak jadi cam ala ala minah arab.
Buat cam ni sesuai jugak. =)


Oke tue saja. Harap semua suka dan cuba okay.
Kalau rajin,tangkap gambaq skali. 
Then upload. Boleh share KEJAYAAN hampa dengan semua. Hihihi.
GOOD LUCK. Hehe.


P/S : KLIK PADA GAMBAR KALAU NAK NAMPAK DENGAN LEBIH JELAS ! :) 


-THE END-

4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...