Followers

Friday 31 August 2012

Selamat Hari Raya Dan ??




Pagi raya pertama. Merah yuols. I LIKEEEE <3


Me with my maksu. Nak mengorat ? 
Bagi dia selori emas. Haha.


Me with maksu dan makcik. 
Posing sakan aihh. Kalah retis. Nyomnyomnyom.


Me with scandal. LOL ! 



..... Nahhhh. Selamat kembali ke pangkuan kolej yang tak berapa tercinta lagi tersayang. Sedih okay. Cuti raya seminggu ja. Lepas tu nak kena balik kolej dah. Tak puas nak manja manja dengan katil tilam semua. Masa balik ke Malaysia, wahh Malaysia gittuw. Yuols, I kan obesis. Haihh. Kena ah faham. Ekeke. Masa nak beli tiket ke Malaysia, ehem. Semua bas habis. Yang ada pon, hari Rabu. Rabu aku ada kelas oh. Acano ? Memang tak ah aku nak balik Rabu. Aku telefon ayah aku dekat Malaysia nuh, aku suruh beli tiket keretapi punnnn punnn. Haaaa gittuw. Suruh ayah beli. Konon manja. Atototo. HAHA ! K dah.

Sebenarnya memang aku ketagih naik train pon. Aku punya special. Jalan aku ada dari London ke Malaysia. -.- Mohon jelly banyak banyak :P Train selesa walaupun lama. Tapi okay ah. Naik malam, tidur, sampai dah pagi. Boleh landing atas tilam dia. Ada bantal serta selimut ea. Sila sila ah naik. Hehe. Dah seminggu balik kolej, baru nak update blog. Awak kena faham yang itew busy :( LOL ! Apa bahasa wempit niiiiii ? GELIIIIIIIIIIIIIIIII. 



Sebelum naik train. Sedih gila. Memang ah masa bergambar kengkonon ceria gila namati ah en en. Bila train dah jalan, sok sek sok sek hidung aku. Jiran jiran dalam train dengar. Ahhhh biarlah. Aku tak tahannnn :'(
Terasa nak turun dari train dan berlari lari pergi balik rumah. Haaa.


Dan...... ya saya pohon kemaafan kepada semua yang saya kenal atau tak kenal. Sengaja atau tidak sengaja. Kenapa ayat macam poyo semacam ? Haha. Ah lantak ! Maafkan ea. Hehe. 
Semoga berjumpa lagi  :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...