Followers

Tuesday 7 June 2011

P.E.R.L.I.S

Hye semua. 
Cuti mid year pergi Perlis je. Tue pon disebabkan oleh kenduri belah lelaki. (husband along aku)
So,berjalan sakan la kan? Haha.
Act,aku sangat malas nak update. Oh no..!! -,-
Tapi sedang berusaha la ni kan? Hehe. 

Korang tengok gambar-gambar aku sepanjang perjalanan ya? ;')

First day :
_
_
_
_
_
_
_
_






With my younger sista. Kami gila camera.! Harap maklum! TQ. =D





With BFF a.k.a my mom. :)
At perhentian Gurun. Makan2 dulu. :D





Sampai sudaa Negeri Perlis. :)




Homestay. 





Yang blakang uh bapak haku. Buat hapa ntah la. 




Round2 Perlis.




Pehal niyh?
Err.... Abaikan.




C, adik aku macam teruja jumpa aiq tue ja kan? -,-





......Terlupa nama tempat ni. Sory. -,-




Ok. Aku tau aku gemok.!




Hehe.
Captured by : Muhammad Zamzuri.! TQ dad. HAHA






With my sugar daddy. HAHA. *oke sila jangan merepek hazirah*





Menyorok.!!!!! Ta bagi nampak gemokssss. HAHA








Second day : 
 _
_
_
_
_
_





After pergi kenduri belah pihak lelaki. Jejalan kat Gua Kelam plekk. Hehe












Third day :

_
_
_
_
_
_





Taman ular. Best la pegang ular tuh.!! Nak pegang lagi.!! Auummm. :D






Cukop sikit2 sayang2ku sekalian alam. :)


Bye2 korang. Nak tido. ZzzzzZZz.


3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...